Hetkel mitte, kuid kindlasti soovime tulevikus avada lisaks e-poele ka kaupluse, kus meie tootevalikuga lähemalt tutvuda.
Seniks aga on abiks toodete pildimaterjal ning julgeme lubada, et meie tooted on täpselt sama ilusad kui piltidelt välja paistavad. 🙂
Konkreetse kauba saabumise aeg on märgitud antud toote lehel. Enamus märgitud perioodidest on maksimaalne kauba kohaletoimetamise aeg – kuna meie kaup saabub Prantsusmaalt, siis tagame olukorra, kus meie kliendid ei peaks üle aja läinud tarne pärast pettuma. Erinevat tüüpi toodete tarneaeg on enamasti erinev: tavaliselt on mööbli tarneaeg pikem kui väiksematel aksessuaaridel, kuna kaup võib koheselt meie Tallinna laos olemas olla. Anname endast alati parima, et meie tooted jõuaks klientideni võimalikult kiiresti.
Teeme koostööd Omniva kullerfirmaga, kes teavitab kliente tekstisõnumi teel kui kaup on pakiautomaati kohale jõudnud. Kullerteenuse puhul annab Omniva 2-4 tunnise ajavahemiku kauba kohaletoimetamiseks – kui see aeg ei ole kliendile sobilik, saab uue aja kokku leppida.
Jah, meie lehel on lisaks Eesti pangalikidele ka Läti ja Leedu pangalingid ning transpordivõimalused. Täpne traspordi hind arvutatakse makselehel. Kui transpordisoov on väljaspool neid riike, palun võtke meiega ühendust ning me püüame leida teile sobiva lahenduse kauba kättetoimetamiseks.
Saada eksimuse kohta e-kiri aadressile info@houm.ee. Me saadame vastu printimiseks postisedeli, mille palume paki külge kinnitada ning lepime kokku päeva ning ajaperioodi millal kullerfirma pakile järgi tuleb. Kohe kui oleme vale kauba kätte saanud, paneme õige toote teele. Me püüame õige toote kliendini toimetada 48 tunni jooksul vale kauba kättesaamisest.
Soovime pakkuda klientidele lisaks kvaliteetsetele toodetele ka meeldivat teenindust. Oleme avatud tööpäevadel 10:00-18:00 ja vastame Teie e-kirjadele või küsimustele otse kodulehelt alati esimesel võimalusel. Leia julgelt endale sobiv viis meiega kontakteerumiseks: