Tingimused kehtivad HOUM.ee e-poe klientide (edaspidi Klient) ja HOUM Design OÜ (edaspidi HOUM.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
HOUM.ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad HOUM.ee e-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.
E-pood HOUM.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.houm.ee.
2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
HOUM.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
HOUM.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest HOUM Design OÜ arvelduskontole.
HOUM.ee e-poes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja nõustub nendega.
3. HINNAD
Kõik HOUM.ee e-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
Ostudele lisandub transpordi hind vastavalt Kliendi valitud tarneviisile (Omniva pakiterminal, Omniva kuller).
Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja HOUM.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
E-pood HOUM.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.houm.ee.
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis (pangalink, krediitkaart) ning vajutage “Maksma”.
HOUM.ee on isikuandmete vastutav töötleja, HOUM.ee edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist HOUM.ee pangakontole.
Seejärel saadame Kliendile tellimuses sisetatud e-posti aadressile ostu kinnituse.
Täitke tellimuse kinnituse leheküljel olevad andmed tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10:00−15:00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15:00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.
5. KOHALETOIMETAMINE
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib HOUM.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartnerile.
Laos olev kaup jõuab tellijani 1-3 päeva jooksul ning tellitav kaup kuni 2-4 nädala jooksul.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. HOUM.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
E-pood HOUM.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida e-pood HOUM.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
6. TAGASTAMISÕIGUS
Vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 lg 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või defektne kaup.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@houm.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamiskulud.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD
Vastavalt võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama HOUM.ee-d probleemist e-posti aadressil info@houm.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
HOUM.ee ei vastuta:
Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral
8. VÄÄRAMATUD JÕUD
E-pood HOUM.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida e-pood HOUM.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
9. PRIVAATSUS
HOUM.ee veebilehe kasutamisega annab Klient nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks. Loe täpsemalt privaatsustingimustest.
HOUM.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.
10. MUUD TINGIMUSED
Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. HOUM.ee-l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.